Oferta formativa

Vigulín

Vigulin

Al rau les corrientes pedagóxiques más modernes qu’imperen nel norte d’Europa, apuesta pola clase colectiva en grupu pequeñu, buscando la participación activa del alumnáu dende’l primer momentu, y fomentando con ello’l desarrollu de roles grupales, la responsabilidá y l’arriquecimientu musical mutúu, ensin desdexar l’atención personalizada del que tien falta’l deprendimientu del instrumentu nos anicios.

Impártense clases d’adultos y de neños usando materiales didácticos adaptaos y d’elaboración propio que permiten la práctica acompañaos del profesor nel aula, y de grabaciones en casa, evitando la monotonía y desasosiegu que produz la práctica en solitariu.

Tamién hai la posibilidá d’asistir de manera individualizada pa los alumnos avanzaos o que vienen d’otros estilos musicales y quieran adquirir nociones y técniques propies del estilu.

Los conteníos toquen la música tradicional asturiana y del arcu atlánticu en xeneral, les sos característiques, los ritmos y les sos técniques d’arcu y ornamentales.

Bárbara González-Quevedo Pedrayes

Bárbara González Quevedo, mayestra de vigulín

Bárbara entamó a tocar el vigulín con 9 años na Escuela de Música Divertimento n’Uviéu, continuando dempués los sos estudios d’esti instrumentu nel Conservatoriu Profesional de Música d’Uviéu “Anselmo González del Valle”. Dempués d’eso, siguió formándose gracies a varios cursos de distintos estilos musicales, ente ellos de música tradicional asturiana y d’otres zones del Arcu Atlánticu col vigulineru asturianu Lisardo Prieto (Felpeyu, N’Arba, etc.) na Escuela de Música La Quintana.

Toca’l vigulín y canta nel grupu folk Alienda dende l’entamu del mesmu en 2013 y tamién nel grupu Muyeres dende 2014.