Oferta formativa

Zanfoña

zamfona y flauta

Imparte clase a tolos niveles y edaes, a partir de los 8 años.

Adáptase al ritmu del alumnu o alumna, a los sos gustos y necesidaes.

Merce Santos

clase de zanfona

Llicenciada en Psicoloxía pola Universidá d’Uviéu y profesora d’Educación Secundaria, interésase ceo pol conocimientu de los instrumentos tradicionales asturianos, formándose en percusión tradicional na Escuela de Música tradicional de Los Humanitarios de Samartín, Morea, y como instrumentista de bandurria (rabel) na EMT La Quintana. Como zanfonista, asiste a cursos de formación en Confolens, Saint Chartier y Saint Macaire, Francia, de la mano de los más zanfonistes más renomaos del momentu.

Foi profesora de percusión tradicional nel Aula de Música Tradicional de la Escuela de Música d’Ayer y formó parte, como caxista, de la Banda de Gaites La Viga Travesá. Anguaño dirixe’l grupu de zanfones A Rabil, formáu por alumnos de la EMT La Quintana, y ye la zanfonista de los grupos La Bonturné y La Bandina, colos que fixo delles xires internacionales y abondos conciertos didácticos pa escolinos.